woensdag 25 maart 2009

POEDERRRRR......

POEDERRRRRRR, poeder poeder poeder poeder overal poeder...................
overal sneeuw, heerlijk genieten, Pulver, POWDER, veel sneeuw, heel veel sneeuw, gigantisch veel sneeuw, geen woorden voor :-) :-) :-) ....
allemaal heerlijk verse lichte poedersneeuw. Ik heb weleens in diepe poeder geskied, maar dit slaat alles !!!! fantastich, mangnifique, SUPER, poeder tot aan je nek (letterlijk!!!!), tijdens het skien zoveel sneeuw in je gezicht dat je niet meer kunt ademen, ongelooooooofelijk mooi, helaas voor iedereen die het mist.... volledig verhaal volgt later :-)
NB we waren in Lauchernalp met Michiel (Engelsman). Op de fotos zie je Italico en Sam.




Meer fotos http://picasaweb.google.nl/eelcovn/2009_03_25SkiBernerOberland#

3 opmerkingen:

Maurice zei

Ola Eelco... mooie beelden. Enjoy! Ik plaats ze vanavond ff op wePowder. D'accord? Grtzz Morris

Ewout zei

Ik kom er al aan! Ik kom er al aan! Laat nog wat over voor me...

Anoniem zei

He Eelco, jullie betere omstandigheden dan wij de week ervoor met Michiel.. onwijs goede platen!

Gelukkig zat ik woensdag alweer in de auto op weg, wij hebben vrijdag ook Lauchneralp gereden, helemaal perfect!

Groet! Ollie